تبلیغات اینترنتی شبکه یوزنتورک

تبلیغات کلیکی و تبلیغات اینترنتی شبکه یوزنتورک کسب و کار شما را رونق می دهد.

–  پیشرفت تبلیغات اینترنتی به مرور زمان

 

رشد تصاعدی کاربران اینترنت در طی سالهای گذشته سبب شده است تا مدیران کسب و کارهای کوچک و بزرگ، به اینترنت نگاه ویژه ای داشته و از آن به عنوان مسیری برای پیشی گرفتن از سایر رقبا استفاده کنند. شاید در سالهای نه چندان دور، تمرکز بیشتر مدیران کسب و کارها به تبلیغات تلویزیونی و محیطی بوده و برای معرفی محصولات خود از تیزرهای تلویزیونی و یا بیلبوردهای غول پیکر استفاده می کردند.

به دلیل هزینه بسیار بالای این نوع تبلیغات، همواره 95 درصد این تبلیغات در انحصار کسب و کارهای قدرتمند بوده و کسب و کارهای ضعیف از این تبلیغات بی بهره بوده اند. اما در سال های اخیر رشد چشمگیر کاربران اینترنت سبب شده است تا تبلیغات اینترنتی گوی سبقت را از این دو شاخه سنتی تبلیغات بگیرد.

یکی از جذابیت های تبلیغات اینترنتی که باعث شده است از آن به عنوان محبوب ترین شاخه تبلیغات نام برده شود این است که در کنار تبلیغات پر رنگ و لعاب کارخانه ها و سایت های ثروتمند که همواره در همه شاخه های تبلیغات حضور پر رنگی دارند، بنرهای بیشماری از سایت ها و کسب و کارهای کوچک را هم مشاهده می کنیم که می توانند با هزینه ای بسیار پایین، محصولات و یا کسب و کار خود را معرفی کرده و در کنار سایر بزرگان، حرفی برای گفتن داشته باشند.

در آخرین نظر سنجی انجام شده، 73 درصد مردم جهان تقریبا دو برابر زمانی را که در بیرون خانه هستند را به اینترنت اختصاص می دهند. به همین دلیل است که تبلیغات موجود در اینترنت بسیار تاثیرگذارتر از سایر شاخه های دیگر تبلیغات به حساب می آید.

از مهم ترین شاخه های تبلیغات اینترنتی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

تبلیغات کلیکی چیست؟

– تبلیغات اینترنتی بنری ثابت

– تبلیغات اینترنتی بنری کلیکی

– تبلیغات اینترنتی ویدیویی 

 

مزایای این شاخه از تبلیغات در مقایسه با سایر رسانه ها :

 

– هزینه بسیار پایین تر نسبت به سایر شاخه های تبلیغات

– هدف گیری دقیق و بررسی لحظه ای تبلیغات تعریف شده

– قابلیت پخش در بازه های زمانی مختلف

– انتخاب هدفمند بازدیدکنندگان و مخاطبین

– قابلیت حذف بازه های زمانی کم اثر در روز

– هدفمندی موضوعی، جغرافیایی و ... برای تبلیغات تعریف شده

– پخش گسترده تبلیغات ایجاد شده در سراسر کشور و جهان

– مانیتورینگ لحظه ای تبلیغات و دریافت بازخورد و میزان اثرگذاری آن